kolmapäev, 21. august 2013

Pilte

Ma nüüd proovin siia pilte panna, ehk laeb ära. Kohalikust orientatsioonist pilte pole.
Host-ema tegi maniküüri, need peaksid olema hiired.

Otavalos, mu kõrval on siga, mis on siin üks rahvustoite, mu pere lemmik.

Indiaani turg

Kõige vasakul on ema, järgmine on Pricilla, siis mina ja siis Celene.

Peaaegu kõik kingid, ainult tosse pole.

Mu tuba, väike aga armas, vasakul seinas on suur peegel ka.

Auto aknast tehtud, Imbabura vulkaan. Siin on nii, et kui näed Imbabura vulkaani, oled Imbabura provintsis. Ja kui sõidad Imbabura provintsi ja näed vulkaani, pead auto peatama ja vulkaani teretama, muidu on sul teel probleeme.

Kui kingid kohvrisse panin, oli pool juba täis.

1 kommentaar:

  1. Väga lahedad pildid! Pane aga rohkem neid üles!

    VastaKustuta